Clase 1

1.- ACOMODACIÓN Y MANEXU DE MANDOS → AM (15')
OXETIVU
Conocer y se familiarizase colos distintos mandos del vehículu ,anque en siguientes clases esplicaranse más afondo n’una primer toma de contactu, vamos quedar colos básicos para nun encher d’información.
CONTENÍOS
L’asientu del conductor:
- Partes: banqueta, respaldu, reposacabezas.
- Regulación
- Consecuencies d’una mala regulación
Los espeyos retrovisores
- Regulación
- Funciones
Interruptor de lluces (namá les necesaries ese día)
- Los distintos tipos d’allumáu: posición, encruz, carretera, antiniebles , intermitentes, lluces d’emerxencia, lluces estacionamiento…
- Usu de los distintos allumaos
- Testigos lluminosos
El llimpiaparabrís (namá si va faer falta usalo ).
- Interruptor
- Posiciones del interruptor
- Usu del llimpiaparabrís
Cuadru de mandu
- Velocímetru
- Cuentarrevoluciones (conducción eficiente)
Los pedales
- Embrague: localización, funcionamientu y utilidá
- Frenu: localización, usu y forma correcta de frenar
- Acelerador: localización, funcionamientu y usu.
La caxa de cambeos
- Funcionamientu
- Les marches
- Usu de les marches
El cinturón de seguridá
- Obligación d’usu
- Allugamientu correctu
- Consecuencies en casu d’accidente
El frenu de estacionamiento.
- Función
- Manera d’usalo
El volante
- Función
- Posición de les manos
L’encendíu del vehículu
- La llave d’encendíu
- Posiciones del contactu
EXERCICIOS
- Col motor paráu, realizar una esplicación teórica de los distintos mandos (máximu 20 minutos)
- Activar los distintos mandos y comprobar la so acción
- Escoyer caúna de les velocidaes na palanca de cambéu col motor apagáu
- Asitiase’l cinturón de forma fayadiza
- Regular los retrovisores
- Encender el motor y remanar l’acelerador para comprobar revoluciones
- Realizar distintos xiros col volante col vehículu paráu.
EVALUACIÓN
- Al rematar la esplicación de cada unu de los mandos, el/l’alumnu /a ten de ser capaz de remanalo s correchamente.
- A lo llargo de les siguientes sesiones, dir recordando los mandos menos utilizaos (luneta térmica, testigos lluminosos, etc.)
2.- MANEXU DE VOLANTE → AM (5')
OXETIVU
Dominar l’usu del volante de dirección
CONTENÍOS
- El volante de dirección del vehículu
- Posición de les manos
- Distintes formes de mover el volante
EXERCICIOS
- Realizar xiros col volante col vehículu paráu
- Realizar un percorríu de formaque el /l’alumnu /a solo encárguese de remanar el volante de dirección. (Namá nel casu que nun sía posible compatibilizar col usu de los pedales)
EVALUACIÓN
- El/l’alumnu /a tien de poder controlar y dirixir el vehículu ensin salise del so carril
3.- MANEXU DE FRENU Y ACELERADOR → AM (10')
OXETIVU
Diminar l’usu del acelerador y del frenu
CONTENÍOS
- Los distintos frenos del vehículu: de serviciu, estacionamiento, motor y de socorru.
- L’acelerador
- El frenu motor
EXERCICIOS
- Realizar aceleraciones y frenaes hasta consiguir qu’éstes s’efectúen ensin brusquedaes y de forma uniforme.
- Faer ver la utilidá del motor como frenu
- Faer fincapié en que la intensidá de la frenada nun debe de ser la mesma si tamos o nun triando’l embrague.
- Aprofiar la necesidá d’acelerar al empecipiar la marcha
EVALUACIÓN
- El/l’alumnu /a tien de poder caltener, amenorgar y aumentar la velocidá del vehículu de forma nidia y progresiva.
4.- USU DEL EMBRAGUE → AM/SP (15')
OXETIVU
Dominar l’usu del embrague ensin calar el motor y realizar cambeos de marcha de manera fluyida . Executar correchamente l’equilibriu, embrague-acelerador para salir en pindiu
CONTENÍOS
- El embrague: por que sirve y distintes posiciones d’usu
- Ayuda mecánica d’arranque en pindiu
EXERCICIOS
- Arrancaes y paraes en primera
- Poner en movimientu’l vehículu, realizar el cambéu a segunda y parar el vehículu
- Realizar el cambéu a tercera y amenorgar a segunda para dempués parar el vehículu.
- Arranque en pindiu
EVALUACIÓN
- El/l’alumnu /a tien de poder empecipiar la marcha con suavidá y ensin calar el motor.
- Tamién debe de ser capaz d’amenorgar de tercera a segunda con fluidez.
- Debe de ser capaz de sacar el coche en rimada ensin que’l vehículu recule y debe d’entender el funcionamientu del sistema d’ayuda
5.- PUESTA DE MANCOMÚN → AM/SP/OR (20')
OXETIVU
Poner en práctica tolo aprendío nos puntos anteriores en situaciones de poca dificultá y escasa densidá de tráficu.
CONTENÍOS
- Usu del embrague
- Manexu de frenu y acelerador
- Manexu de volante
- Acomodación y manexu de mandos
- Usu de les riegles RSM (retrovisor, señal, maniobra) y de la PVO (posición, velocidá, obsevación )
EXERCICIOS
- Repitir de forma siguida los exercicios detallaos nos anteriores puntos
EVALUACIÓN
Amás de lo espuesto enantes el /l’alumnu/a ten de ser capaz de:
- Aplicar les riegles de seguridá RSM y PVO antes de realizar cualquier maniobra
- Realizar xiros senciellos.