Clase 1

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1.- ACOMODACIÓN Y MANEXU DE MANDOS →  AM (15')

OXETIVU

Conocer y se familiarizase colos distintos mandos del vehículu ,anque en siguientes clases esplicaranse más afondo n’una primer toma de contactu, vamos quedar colos básicos para nun encher d’información.

CONTENÍOS

L’asientu del conductor:

  • Partes: banqueta, respaldu, reposacabezas.
  • Regulación
  • Consecuencies d’una mala regulación

Los espeyos retrovisores

  • Regulación
  • Funciones

Interruptor de lluces (namá les necesaries ese día)

  • Los distintos tipos d’allumáu: posición, encruz, carretera, antiniebles , intermitentes, lluces d’emerxencia, lluces estacionamiento…
  • Usu de los distintos allumaos
  • Testigos lluminosos

El llimpiaparabrís (namá si va faer falta usalo ).

  • Interruptor
  • Posiciones del interruptor
  • Usu del llimpiaparabrís

Cuadru de mandu

  • Velocímetru
  • Cuentarrevoluciones (conducción eficiente)

Los pedales

  • Embrague: localización, funcionamientu y utilidá
  • Frenu: localización, usu y forma correcta de frenar
  • Acelerador: localización, funcionamientu y usu.

La caxa de cambeos

  • Funcionamientu
  • Les marches
  • Usu de les marches

El cinturón de seguridá

  • Obligación d’usu
  • Allugamientu correctu
  • Consecuencies en casu d’accidente

El frenu de estacionamiento.

  • Función
  • Manera d’usalo

El volante

  • Función
  • Posición de les manos

L’encendíu del vehículu

  • La llave d’encendíu
  • Posiciones del contactu

EXERCICIOS

  • Col motor paráu, realizar una esplicación teórica de los distintos mandos (máximu 20 minutos)
  • Activar los distintos mandos y comprobar la so acción
  • Escoyer caúna de les velocidaes na palanca de cambéu col motor apagáu
  • Asitiase’l cinturón de forma fayadiza
  • Regular los retrovisores
  • Encender el motor y remanar l’acelerador para comprobar revoluciones
  • Realizar distintos xiros col volante col vehículu paráu.

EVALUACIÓN

  • Al rematar la esplicación de cada unu de los mandos, el/l’alumnu /a ten de ser capaz de remanalo s correchamente.
  • A lo llargo de les siguientes sesiones, dir recordando los mandos menos utilizaos (luneta térmica, testigos lluminosos, etc.)

2.- MANEXU DE VOLANTE → AM (5')

OXETIVU

Dominar l’usu del volante de dirección

CONTENÍOS

  • El volante de dirección del vehículu
  • Posición de les manos
  • Distintes formes de mover el volante

EXERCICIOS

  • Realizar xiros col volante col vehículu paráu
  • Realizar un percorríu de formaque el /l’alumnu /a solo encárguese de remanar el volante de dirección. (Namá nel casu que nun sía posible compatibilizar col usu de los pedales)

EVALUACIÓN

  • El/l’alumnu /a tien de poder controlar y dirixir el vehículu ensin salise del so carril

3.- MANEXU DE FRENU Y ACELERADOR → AM (10')

OXETIVU

Diminar l’usu del acelerador y del frenu

CONTENÍOS

  • Los distintos frenos del vehículu: de serviciu, estacionamiento, motor y de socorru.
  • L’acelerador
  • El frenu motor

EXERCICIOS

  • Realizar aceleraciones y frenaes hasta consiguir qu’éstes s’efectúen ensin brusquedaes y de forma uniforme.
  • Faer ver la utilidá del motor como frenu
  • Faer fincapié en que la intensidá de la frenada nun debe de ser la mesma si tamos o nun triando’l embrague.
  • Aprofiar la necesidá d’acelerar al empecipiar la marcha

EVALUACIÓN

  • El/l’alumnu /a tien de poder caltener, amenorgar y aumentar la velocidá del vehículu de forma nidia y progresiva.

4.- USU DEL EMBRAGUE → AM/SP (15')

OXETIVU

Dominar l’usu del embrague ensin calar el motor y realizar cambeos de marcha de manera fluyida . Executar correchamente l’equilibriu, embrague-acelerador para salir en pindiu

CONTENÍOS

  • El embrague: por que sirve y distintes posiciones d’usu
  • Ayuda mecánica d’arranque en pindiu

EXERCICIOS

  • Arrancaes y paraes en primera
  • Poner en movimientu’l vehículu, realizar el cambéu a segunda y parar el vehículu
  • Realizar el cambéu a tercera y amenorgar a segunda para dempués parar el vehículu.
  • Arranque en pindiu

EVALUACIÓN

  • El/l’alumnu /a tien de poder empecipiar la marcha con suavidá y ensin calar el motor.
  • Tamién debe de ser capaz d’amenorgar de tercera a segunda con fluidez.
  • Debe de ser capaz de sacar el coche en rimada ensin que’l vehículu recule y debe d’entender el funcionamientu del sistema d’ayuda

5.- PUESTA DE MANCOMÚN → AM/SP/OR (20')

OXETIVU

Poner en práctica tolo aprendío nos puntos anteriores en situaciones de poca dificultá y escasa densidá de tráficu.

CONTENÍOS

  • Usu del embrague
  • Manexu de frenu y acelerador
  • Manexu de volante
  • Acomodación y manexu de mandos
  • Usu de les riegles RSM (retrovisor, señal, maniobra) y de la PVO (posición, velocidá, obsevación )

EXERCICIOS

  • Repitir de forma siguida los exercicios detallaos nos anteriores puntos

EVALUACIÓN

Amás de lo espuesto enantes el /l’alumnu/a ten de ser capaz de:

  • Aplicar les riegles de seguridá RSM y PVO antes de realizar cualquier maniobra
  • Realizar xiros senciellos.